З 20 серпня 2019 року торговельна марка «Легко» запустила у виробництво продукцію в новій упаковці та новому дизайні

03.09.2019

Продукцію ТМ «Легко» виробляють з 2006 року. Фірмовий стиль і логотип не зазнавали змін з 2009 року. Однак настав час змінюватися, щоб відповідати сучасним тенденціям і враховувати потреби наших споживачів.

Перше, з чого ми почали, –  змінили формат пакування продукції. Відтепер це картонна упаковка замість пластикових лотків. Це зручно, стильно, мінімалістично, не шкодить довкіллю, дозволяє зберігати продукт, дає можливість гарно викладати його на полицях магазинів.

Друге завдання – це створення концепції дизайну, який би символізував торговельну марку. Над фірмовим стилем працювало провідне українське брендингове агентство SkyKillers під керівництвом Юрія Качкарди, креативного директора та власника.

Метою рестайлінгу було показати продукти ТМ «Легко» в невагомості та динаміці, символічно відобразити легкість і швидкість їхнього приготування.

«Основне завдання: продемонструвати споживачу, що заморожені продукти – це смачно, просто та зручно. Нагадати про себе, викликати почуття подиву, омолодитися на 20 років», – коментує Євгенія Родіна, керівник підрозділу продажів і маркетингу, каналу «Ключові клієнти», підрозділу м'ясо-ковбасних виробів МХП.

У нових упаковках ми зашиваємо справжній колоркодинг: кожна категорія SKU матиме свій колір, в який буде зафарбований вузький бік упаковки та її окремі елементи. 

Стара упаковка та дизайн 

Нова упаковка з редизайном 

 

Під час роботи над концепцією дизайну за основу взяли інсайт споживачів про те, що вживання напівфабрикатів на підсвідомості сприймається як "не дуже корисна та хороша їжа". Саме тому ми хочемо створити нову категорію, яку назвемо "Заморожені страви з курятини". 

Нижче показані всі наші напрацювання щодо нового дизайну. 

Не можна обійти стороною й одне з рішень про додавання соусу до продуктів снекової групи - нагетсів та стрипсів. Такого на українському ринку ще немає: саше з нашими фірмовими соусами "Пірі Пірі" та "Карі" вкладені в упаковку. Завдяки цьому ми хочемо поділитись з клієнтами правилами споживання страв даного формату. 

Зображення нашої продуктової лінійки:

 

Контактна інформація

Аліса Хоменко, менеджер з маркетингу та реклами                    Київ: +38 093 629 65 86,

Софія Бащинська, менеджер з маркетингу та реклами                          +38 099 956 71 27

ПрАТ «Миронівський хлібопродукт»                                                                

 

Інформаційна довідка

МХП — провідна міжнародна агропромислова група, яку заснував і очолює відомий український бізнесмен Юрій Косюк, що контролює 66% акцій холдингу. Інші 34% належать міжнародним інвесторам після IPO компанії на Лондонській фондовій біржі в 2008 році.

Бізнес Групи, яка займає лідируючі позиції в галузях птахівництва, м’ясопереробки, тваринництва, рослинництва, переробки зерна і виробництва кормів, представлений виробничими та логістичними активами в Україні, а також на Балканах, у Нідерландах і Словаччині, в ОАЕ діє дистрибуційний офіс. В Україні компанія обробляє один із найбільших земельних банків площею приблизно 370 тис. га.

Вертикальна інтеграція всього виробничого циклу дозволяє продуктам популярних впізнаваних брендів Групи «Наша Ряба», «Qualiko», «Легко!», «Бащинський», «Ukrainian Chicken» відповідати найвищим міжнародним стандартам якості та біобезпеки FSSC 22000, ISO 22000 і BRC Food.

Масштабні інвестиції, інноваційна система корпоративного управління та високоефективна бізнес-модель дозволили холдингу за десятиліття потроїти сукупні потужності з виробництва м'яса курки до більш ніж 600 тис. тонн за підсумками 2018 року, а запуск другої черги Вінницького птахокомплексу додатково збільшить обсяг виробленого МХП курячого м'яса на 260 тис. тонн. Це зміцнить лідерські позиції МХП на внутрішньому та зовнішніх ринках, де продукція компанії представлена більш ніж у 80 країнах світу.

У 2018 році МХП інвестував понад 200 мільйонів гривень у соціальні й інфраструктурні проєкти для розвитку громад у локаціях присутності підприємств холдингу, деякі з них входять до переліку ста найбільших платників податків України. МХП — один із найбільших національних роботодавців: 30 підприємств Групи в 14 регіонах країни забезпечують робочими місцями близько 28 тис. співробітників.

МХП — драйвер і спонсор модернізації сільського господарства в Україні, який сприяє акселерації та промисловому запуску стартапів у сільському господарстві, допомагає появі нових сучасних технологічних підприємств і робочих місць.

Серед партнерів МХП з реалізації його масштабних інвестиційних проектів — Міжнародна фінансова корпорація (IFC) Групи Світового банку, Європейський інвестиційний банк, Європейський банк реконструкції та розвитку, міжнародний інвестиційний банк ING і багато інших провідних міжнародних та європейських інституціональних інвесторів.

 

Все пресс-релизы