Лінія Довіри впроваджена задля того, щоб кожен працівник та партнер Компанії мав можливість бути почутим. 
 
24/7.  
 
Лінія Довіри - це можливість отримати швидку реакцію Компанії щодо будь-яких питань, які викликають обурення, сумніви і занепокоєння, а також адресувати свої пропозиції та ідеї щодо етичних аспектів бізнесу Компанії. 
 
Якщо ви: 
 
  • потребуєте захисту та допомоги Компанії 

  • зіткнулись з несправедливістю щодо співробітників, будь-яким порушенням, шахрайством чи корупцією 

  • маєте питання щодо етичних аспектів бізнесу Компанії 

  • знаєте, як зробити нас краще 

 

 
 
Звертайтесь цілодобово. За посиланням нижче Ви можете звернутись телефоном, онлайн, електронною поштою, через Viber, Telegram aбо інші канали зв’язку. 
 
 
Спільними зусиллями ми створюємо середовище з найвищими стандартами прозорості, Компанію, яка підтримує своїх співробітників, нарощує активи і цінує репутацію. 
 
Компанія гарантує конфіденційність всіх звернень, будь-яка інформація щодо них не розголошується. Ви можете звернутися анонімно чи вказати своє ім’я, щоб ми могли повідомити вас про вжиті заходи.  Ми захищаємо заявників, навіть якщо інформація не підтвердилась. 
 
Які ситуаціє вважаються порушеннями правил або бізнес-етики МХП?  
 
Будь-яка ситуація, яка виглядає неетично. Це може бути хабарництво, шахрайство, поширення конфіденційної інформації, потенційний конфлікт інтересів, крадіжки, маніпуляція зі звітністю, бездіяльність колег чи керівництва, недбале ставлення до майна Компанії, непрофесійне ставлення чи невиконання посадових обов’язків. Важливо також повідомляти про психологічний тиск або залякування, приниження, наклеп, дискримінацію співробітників, небезпечні умови праці, про потенційне порушення прав людини і  екологічні порушення. 
 
 
 
Що відбувається після того, як Ви звернулись до Лінії Довіри?  
 
  • Всі звернення обов’язковому порядку розглядаються; за цим слідкує незалежна особа.  

  • За кожним повідомленням закріплюється команда, які розслідує інцидент і зобов’язана вирішити вашу проблему.  

  • До розгляду значних порушень або порушень керівництва компанії долучається Аудиторський Комітет (незалежні директори). 

  • Заявник обов’язково отримує офіційну відповідь на своє повідомлення. 

  • Залежно від результатів розслідування щодо порушника буде вжито дисциплінарні заходи (це може бути попередження, догана, позбавлення премії, відміна чи призупинення запланованого підвищення, звільнення), а відповідний процес за необхідності змінено. 

  • Жодних заходів не буде вжито щодо заявника, навіть якщо порушення не буде доведено. 

 
 

Лінія Довіри МХП. Звіт за 1 квартал 2020 року
Лінія Довіри МХП. Звіт за 2 квартал 2020 року